Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

marți, 8 martie 2011

Cadoul de 8 martie, o mare fîsîială !

  I-am cumpărat lu` nevasta mea, special cu ocazia comemorării femeii, pardon, sărbătoririi femeii, vreo cinci-şase fîsîitori de alea de dat sub braţ.Nu că ar fi nevastă-mea o împuţîtă, nici vorbă de aşa ceva.Cunosc eu şi vreo două împuţîte, da lor nu le-am luat nimic.Chestia e că această soţie a mea s-a exprimat foarte clar ieri, pe sistemul bate şaua să priceapă calul ca să-i explice călăreţului, adică a zis aşa, în prag de 8 martie, că ei nu-i plac, ba mai rău, că nu suportă sub nici o formă deodorantele fără alcool ! Ce vreţi mai clar de atît ?!
  Aşa că de ziua femeii, am deschis uşa cu capul: într-o mînă aveam deodorantele, în alta floricelele cu aromă de cheese şi în braţe ţineam alcoolul.Deci, deodorante cu alcool.O precizare : uşa am deschis-o dinspre interior spre exterior, cu un mic ajutor din partea soţiei mele şi a şutului ei singuratic care şi-a îngropat singurătatea adînc între bucile mele.Cred că nu am ales aroma care trebuie pentru floricelele de microunde, am observat eu că s-a întunecat la faţă în momentul în care am intrat cu cadourile pe uşă, fluturînd în dinţi popcoarnele şi şuierînd "SAY CHEESE !".Asta n-ar fi fost nimic, dar cînd i-am întins mîinile pline de vin, votcă, bere, şi pe cot, pe stînga, am impresia că eram lejer borît, şi am invitat-o să miroasă, cred că s-a produs un mic declic, căci a răcnit ca Shrek :
 - Să miros ce, măi măgarule ?! de asta zic ca Shrek, că mi-a zis "măgarule".I-am explicat cu răbdare, că aşa se probează deodorantele, se dă cîte un fîs pe mînă, aşa, discret.Normal că trebuia încercat şi alcoolul, nu ?
Dacă-i mai iau eu ceva de 8 martie, iaca fîs!De acum îmi iau doar mie, un vinişor ceva acolo, o berică...

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!