Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

sâmbătă, 19 martie 2011

Perioada aia , delicată, a lunii

  Sîmbătă seara.
  Stau şi observ un fenomen natural inexplicabil.Un flux ridicat de bere.De vineri seara, frigiderul şi paharele din casă se revarsă continuu.Parcă am mai asistat la astfel de bernami, dar acum parcă e altceva.
  Un bernami e un tsunami cu bere.
  Pentru a menţine un echilibru în natură şi pentru a nu face inundaţie la vecini, trebuie s-o beau.
  Stela a intrat deja la idei.E perioada aia, delicată, a lunii, cred că-mi vine stopul.Adică dopul.Stela îmi dă STOP şi-mi pune în gît un dop.În loc să-mi mulţumească pentru sacrificiul meu.Să-mi mulţumească cu o bere, nu cer mult.
  Cînd, la un moment dat, tensiunea din aer egala presiunea din vezică, sunt salvat de doamna Romica Jurca, normal.Numai o femeie care apare pe o sticlă poate fi o femeie cu intenţii bune.Aşadar, prin sticla de bere şi prin sticla televizorului, doamna Jurca ne informează că Luna va fi mai mare în această seară cu 14%!Ceea ce creează ciudatul fenomen al fluxurilor mărite.Neavînd mare, nici măcar un fluviu, într-un cuvînt, nici o apă importantă, la noi în oraş fluxul se manifestă şi el cum poate, la bere, la vin...
  Impotenţii au şi ei speranţele lor selenare, sperînd să urle de bucurie la lună, căci cine ştie ce alte lucruri va ridica magnetismul Lunii la noapte!Vorba aia, speri mata...
  Apropo de impotenţi, Guvernul s-a sesizat imediat şi a instituit încă un impozit, de 16% pe creşterea de 14% a Lunii.
  Iată că ne-am mai ales cu un impozit lunar!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!