Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

sâmbătă, 28 mai 2011

Programul NonSense

Mi-a fost dezactivat contul de AdSense.
Pentru cine nu e familiarizat cu bloggingul sau cu goagălul,adică şi pentru mine, Adsense ăsta e un program de doi bani la care te înscrii şi prin care goagăl postează pe blogul tău reclame iar tu primeşti punguţa cu doi bani pentru clicurile pe care le prestează cetăţenii cititori de blog pe acele reclame.Cu respectarea unor termeni şi condiţii, bineînţeles.Unul dintre aceşti termeni e că pot să te deconecteze fără explicaţii.E dreptul lor.Şi o fac.Pentru mine, ca plătitor de net şi implicit de Google,AdSense a funcţionat astfel:
1.M-am înscris.Am respectat Termenii şi Condiţiile
2.Au apărut reclamele.Am respectat Termenii şi Condiţiile.
3.Am fost dezactivat fără nici o explicaţie.Termenii şi Condiţiile nu m-au respectat.
4.Au dispărut reclamele.Aceste Condiţii contextuale pot fi descrise în următorii Termeni esenţialişti: de căcat.
Un fel de foaie verde în pădure este un urs şi are o labă,fă-ţi AdSense dacă n-ai treabă.Cine-i ursu, care-i treaba, ce-i AdSensu, unde-i laba?Răspuns: ursu-i Goagăl, treaba-i treabă, iar AdSensu e o la...laudă,normal.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!