Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

sâmbătă, 20 august 2011

Dacă la noi e aşa de bine şi la ei aşa de rău,de ce la noi e aşa de rău şi la ei e aşa de bine?!

  Lung titlu.Mai are rost să scriu textul?Nu ştiu, dar dacă tot veni vorba...
  M-am blocat un pic.Am văzut astăzi dimineaţă o ştire conform căreia românii sunt cei mai nefericiţi angajaţi din Europa, că nu au zile libere şi concedii mai lungi.Eu personal aş adăuga că mult mai trişti sînt cei ce nu au slujbe cu toate că au foarte multe zile libere, dar ştirea se referea strict la minoritatea celor care sunt jăcmăniţi legal prin impozite, contribuabilii la bunăstarea guşaţilor.Ştiţi voi care guşaţi.Şi-o blondă. Apropo, nu cred că acea ştire se referea la toţi românii, nu-i văd eu pe guvernanţi foarte deprimaţi dimineaţa, înainte de a merge la serviciu.Mi-ar place să-l văd pe Boc: "-Lasă-mă femeie, nu mă mai bate la cap, beau şi eu un pahar că-s trist, uite e duminică seara, week-endul a trecut şi mîine mă duc iar la servici şi am şedinţă de guvern unde trebuie să prezint ce realizări am avut săptămîna trecută şi cum să le recuperez săptămîna viitoare, românii aşteaptă să le fie mai bine şi eu nu ştiu cum să fac, nu dorm noaptea de grija nivelului de trai, de grija împrumutului extern, a autostrăzilor...of, băga-mi-aş demisia! Dar ştii ce greu se găseşte un job în ţara asta?!".
  Sunt multe ştiri de genul "la ei chestia asta e mai bună decît la noi".De fapt, pînă şi monstrul din Norvegia,criminalul ăla one-man-blow!,  parcă e mai profesionist, mai frumos, mai inteligent, mai bine pregătit, mai occidental cum ar veni, decît interlopii noştri, nişte ţigănoi borîţi, cu bîte,săbii şi chistoale artizanale.
Dar ştirea asta a fost picătura care a făcut să dea pe-afară următoarea întrebare: ce avem noi mai bun decît ei? Chiar, ce?
  Sistemul de sănătate? nu.Educaţia? sigur nu.Autostrăzi? nu aruncaţi cu legume putrezite în mine! Industrie? nu.Agricultură? deloc.Flotă? s-a vîndut.Fotbal? maimuţăreli.Vinuri? ne-au întrecut detaşat şi moldovenii.Turism? o...frunză.Muzică? manele.Filme? un pic, mai mult excepţii de la regula generală a corupţiei în CNC.Gimnastică? a fost.Sau Nadia, Hagi şi Dracula? au îmbătrînit ca p...ersonaje.
  Şi mai e dispreţul celor care se întorc de la diverse munci din Italia şi Spania de două ori pe ani.Tot felul de muncitori, ştergătoare la cur, hoţi de buzunare, cerşetori, curve, oameni care în canalele de scurgere ale oraşelor europene fac mai mulţi bani decît profesorul român la catedra lui veche, scrijelită de etnobotanişti picaţi la bac cu nume de fotbalişti şi manelişti.Vin cu maşini închiriate, cu accent închiriat, păcat că nu se poate închiria şi bunul-simţ, şi tot ce auzi de la ei e "doar în România e posibil aşa ceva!", în sensul negativ bineînţeles.Asta nu înseamnă că ce spun ei nu e adevărat.Da, lucrurile sunt mult mai bine puse la punct "afară".Chiar şi acest AFARĂ, împarte lumea în care trăim în două, România şi non-România.
Non-România,bun.România, caca.
  Şi revin obsesiv la întrebarea mea, la care vă rog să-mi răspundă cineva, poate cineva care trăieşte afară: ce avem noi mai bun ca ei? Aici m-am blocat.Nu găsesc măcar un singur lucru.Trebuie să fie ceva.
  Ceea ce mă duce logic, la următoarea întrebare: care e cel mai bun site de joburi în străinătate?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!