Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

marți, 22 noiembrie 2011

Cultura de toamnă

" THE FALSTAFF SHOW"
Mi-a plăcut, ieşeni mergeţi să-l vedeţi.Nu sunt critic de teatru, nu sunt nici măcar autocritic, aşa că n-am să scriu aici năzbîtii despre spectacolul din titlu.
Pot să vă spun ce mi-a plăcut mie.În primul rînd dozajul umorului în cantitatea spectacolului.O cantitate bine dozată de umor, de tragic, de nebunie, de seriozitate, ca şi în gastronomie ingredientele, ca şi în viaţă la urma urmei, dă o calitate şi o savoare cu atît mai ridicată întregului.
Ceea ce lipseşte grav în mai toate domeniile vieţii noastre de zi cu zi.
În al doilea rînd, regia.
În al treilea rînd, improvizaţia actorilor.
Nu înseamnă că avem aici un podium de premiere, cu locul unu doi şi trei.Nu, aceste aspecte mi-au plăcut în mod egal, 1 , 2 şi al treilea rînd au fost ordinea în care vi le-am prezentat.
Dacă l-a văzut cineva, vă invit să comentăm!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!