Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

miercuri, 21 decembrie 2011

Sunt verde de invidie! Ca un kiwi.

  Crăp de invidie! Am fost grav lovit în cinismul meu personal! Ce spun eu lovit, am fost pur şi simplu desfiinţat.Eu, cinic ?! Sunt mic copil.
  Dar ce se întîmplă.Părerea mea.
Mă uitam şi eu liniştit la o ştire online ProTv cu video, ştire ca toate ştirile care fac audienţă, cu un poliţist vietnamez tăiat în două de un camion.Aşa cum se spunea şi în titlu, da, era unul întins pe jos cu picioarele cam pe unde-i stătea capul, sînge,tot tacîmul, nimic ieşit din comun într-o situaţie ca asta.Mă întrebam de ce era băgată ştirea aceasta la "imagini şocante", avea la început şi un avertisment grav în sensul ăsta.Şi deodată, încep imaginile cu adevărat şocante! Cutremurătoare.Pe fondul tragediei descrise de camera video a unui dement (cine naiba stă minute în şir să filmeze maţe revărsate pe trotuar şi un om care-şi dă duhul?!), pe ecran apare o reclamă! Cică "Pentru rate fixe, ia-ţi asistentul financiar de la Kiwi Finance!".Şi cu semnul exclamării, aşa, cu voioşie, cu bucurie.


sursa: http://stirileprotv.ro/stiri/international/extrem-de-socant-retezat-in-doua-de-camion-vorbeste-cu-cel-care-filmeaza.html
  Foarte tare! Într-adevăr, în viaţă sunt probleme mai mari decît să fii tăiat de un camion.Cum ar fi de exemplu, ratele variabile.Eu credeam că atunci cînd cineva spune "Bă, m-au rupt ratele astea!", e doar o expresie.Dar privind imaginea de mai sus, mă gîndesc să iau mai în serios lucrurile astea.Gata, m-aţi convins!Daţi-mi nr de telefon de la Portocala Finance, Grapefruitul sau Rodia...aşa, Kiwi Finance.Să-mi iau asistentul financiar.Cît mai sunt întreg.
Ca o ironie a vieţii, uite şi ăla din imagine e îmbrăcat în haine de culoare kiwilie.
  Declar faliment.Care e antonimul cuvîntului "cinic" ?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!