Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

marți, 27 noiembrie 2012

ABERAŢIE CU OARECE GRAŢIE



   Mă trezesc azi dis de dimineaţă, pe la un 5 şi-un sfert, să prind şi eu un picuţ calculatorul liber.
Încep cu gimnastica de înviorare. Cîteva mişcări uşoare de deschis-închis uşa frigiderului, ridicat-umplut-lăsat pe aragaz ibricul făcător de cafea. Deschid geamul. Întuneric, ceaţă, frig şi teribil de marţi. Fumez şi aberez: ce-ar fi dacă.
  Ce-ar fi dacă am putea păstra cîte o zi din timpul fiecărui an al vieţilor noastre. S-o putem pune deoparte şi s-o trăim cînd vom vrea.O zi de la vîrsta de 7 ani, o zi de la 12 etc. Iar ziua care urma de drept, la rînd, în şiragul zilelor, să se amîne pur şi simplu cu o zi.
  De exemplu azi, cînd am deschis windowul de la bucătărie, după windowsul din sufragerie, şi am văzut cît e de marţi şi cît e de noiembrie, să închid ochii şi să-mi spun: " e 1 iulie 1988". Să deschid ochii şi să fie vară, vacanţă, iar eu să am 16 ani !
 Ce bine sună.
Da sună excelent. Dar să ne imaginăm mai departe, să începem această zi minunată: nu curge apa, nu am internet, nu e program la tv., nu prea am cine ştie ce în frigider, nu am nici un ban în buzunar...
   Dar, orişicît!...

Un comentariu :

  1. Sigur ai avut 16 ani in iulie 1988? Ce intrebari stupide ma framanta pe mine! Pana la urma e povestioara ta si poti sa o scrii cum vrei. Dar fa-ma sa inteleg, ziua aia sa o poti retrai sau pur si simplu sari peste ea si o scoti din cos cand vrei. Din cosul Scufitei.

    RăspundețiȘtergere

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!