Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

La România-n praznic (I)

Politicienii românești sunt acuzați că nu au făcut nimic pentru țară. Nu-i adevărat!
Ei au pus ”STAS” în ”PARASTAS”! 
Parastas, ținut cu religiozitate, în fiecare an, de 1 decembrie.
   Fiind țara paradoxurilor, România are o dată a nașterii bine stabilită, dar o dată imprecisă a morții. Oricum, atunci cînd s-a pronunțat data nașterii, pacienta era moartă demult și mormîntul jefuit.
    În consecință, Ziua Națională a României s-a transformat în veșnica ei pomenire.
Ia să vedem cum o pomenesc chiar cei aflați la profanare, pardon, la guvernare sau în opoziție, totuna.


Normal că versurile preferate ale președintelui sunt ”Pe mese sau sub mese...”

Doamnelor și domnilor, de Ziua României, dedicație pentru poporul român,
  Traian Băsescu și trupaVOMA!

Nu mai urlați, 
Vă aude și Boc
Am inteles ideea, 
Ați risipit voturile pe un dobitoc

Să ies naibii din țară

Cică-s javră ordinară, poporule,
Te crezi tu liber dar ești fraierul…

Perfeeect,(drag popor, drag popor)

Fara tine (drag popor, drag popor)
Să vină oricine (drag popor, drag popor)
Am timp să trăiesc bine! (drag popor, drag popor)

Perfeeect (drag popor, drag popor)

Nu mă doare (nici în cur, nici în cur)
Țara asta (drag popor, drag popor)
O vînd in drum spre mare (drag popor, drag popor)
 

Te-am înșelat.., 

Dar Ponta te minte
Am circumstanțe
Însă, am vrut și eu să văd cum e să fii președinte
V-ați transformat

În instanță morală, dar ați uitat 
Treceați prin vamă furăciuni de-afară și era...

Perfeeect,(drag popor, drag popor)

Fara tine (drag popor, drag popor)
Să vină oricine (drag popor, drag popor)
Am timp să trăiesc bine! (drag popor, drag popor)

Perfeeect (drag popor, drag popor)

Nu mă doare (nici în cur, nici în cur)
Țara asta (drag popor, drag popor)
O vînd in drum spre mare (drag popor, drag popor)

Ti-aduci aminte cînd ne-am combinat? 

Voi m-ați votat, era perfect, părea adevarat
Pe mese sau sub mese, da' numai impreună
Politica și furtul se cam tineau de mînă, 
Apoi m-am transformat ușor, ușor în dictator
Și am început să iau șpagă în fiecare seară
Ziceam ceva de genul “Corupția e luptă grea”
Dar o cam luasem razna, nu îmi mai ajungea!
Acum sunt singur la putere, dar nu e supărare
Decat ca Jiji sau Adiță in inchisoare, 
Mai bine... cu Nuți in drum spre mare!...

REFREN...ACELAȘI REFREN..

.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!