Serios!

Voi, cei care intraţi aici, aflaţi că toate postările de pe acest blog,fără excepţie, sunt pamflete,pure ficţiuni,produsul imaginaţiei autorului,sau interpretări parodice ale realităţii în viziunea strict personală a acestuia.

vineri, 3 iunie 2016

Razboienii Stelelor

  Acum aproape o lună, transhumîndu-ne pe noi, de la Bușteni la Iași, ne-am oprit pentru cîteva cadre rapide și pe la Festivalul Baloanelor de la Războieni. Să văd și eu cum arată astea pe viu. De la Jules Verne mi se trage. A fost fain și nu prea. Lume multă, organizare proastă, părerea mea. Cît despre baloane, faine, nimic de zis, dar eu, sincer, nu m-aș fi urcat în nici unul. Cică te duce vîntul așa, aiurea, de te oprești unde mîna destinului îți pune piedică cu piciorul. Nu, mulțumesc, se vede bine și de aici. 
 Iar ce am văzut e una, ce am filmat e alta, iar ce am montat, e cu totul și cu totul altceva! 
  O tîmpenie absolută! Iaca, m-am jucat și eu puțin din baloane. Pardon, din butoane.
Pentru o calitate mai bună, sfatul meu e să dați click pe sigla YouTube din dreapta-jos a clipului, și să vizionați clipul direct pe YouTube. Vizionare plăcută și însănătoșire grabnică!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Lăsați orice comentarii, voi ce intrați aici!